Komunikačné aktivity

PRÍBEH (ZOOM)
Pri aktivite je kladený dôraz najmä na aktívne počúvanie, stres manažment, rozdelenie rolí – vedenie riešenia úlohy a empatiu. Dôležité pre úspešné riešenie aktivity je schopnosť odovzdávať presné, kompletné informácie medzi všetkými členmi skupiny s tým, že každý z členov je veľmi dôležitý pre jej úspešné zvládnutie.

WOR - WOR
Je to komunikačný rébus. Na základe čiastkových informácii majú účastníci zistiť odpoveď na určitú špecifickú otázku.

LIMERIKY
Aktivita zameraná na precvičenie si pamäte, spoločnej koordinácie, komunikácie a rýchlosti. Viete učiť, alebo viete niekoho učiť? Akú pamäť máte najlepšiu?

TANGRAM
Logická úloha, ktorú je možné zvládnuť len dobrou spoluprácou všetkých členov tímu. Účastníci riešia legendu 4000 rokov starého hlavolamu.

FIREMNÉ HODNOTY
Komunikačná a evaluačná aktivita. Skupina aj jednotlivci si definujú hodnoty, ktoré by chceli rozvíjať, porovnať s reálnym stavom a navrhnúť riešenia na ich zosúladenie. Aktivita je vhodná pre Start-upové projekty a pre tímy, ktoré redefinujú koncept a nastavujú stratégiu firemnej kultúry. Po zosumarizovaní sa navrhujú konkrétne riešenia na zosúladenie hodnôt.

KARTÁRSKE PRAKTIKY
Účastníci sa pomocou špeciálne navrhnutých „hracích“ kariet zapájajú do jednoduchého, no dynamického procesu. Účastníci sa rozhodujú o čom hovoriť a facilitátor diskusiu naviguje. Karty sú navrhnuté tak, aby podporovali nové perspektívy a otvárali priestor pre nezaužívané riešenia. Zároveň sa prostredníctvom dialógu posilňuje dôverné spojenie medzi ľuďmi, čím sa vytvára hlbšia vzájomná súhra a porozumenie.